اخبار روزفناوری

Star Wars Jedi: Survivor برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می آید

Star Wars Jedi: Survivor برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می آید

امروز، Respawn Entertainment اعلام کرد که Star Wars Jedi: Survivor برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. این عنوان در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S موجود است. برای کسانی که ممکن است از آخرین نسل کنسول‌ها استفاده کنند و می‌خواستند Star Wars Jedi: Survivor را امتحان کنند، اکنون شانس شماست. Star Wars Jedi: Survivor از 17 سپتامبر برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

با انتشار این عنوان بر روی کنسول های نسل گذشته، مجموعه ای از بهینه سازی ها ارائه می شود تا بازی بدون مشکل بر روی کنسول ها اجرا شود. اگر ستاره را پیش‌سفارش می‌دهید Wars Jedi: Survivor قبل از 17 سپتامبر، یک مجموعه آرایشی بهداشتی هرمیت، ست هرمیت لایت استبر و مجموعه احتراقی بلستر به شما داده می شود.

Star Wars Jedi: Survivor برای کسانی که علاقه مند به خرید آن بر روی کنسول های نسل آخر هستند، 49.99 دلار قیمت خواهد داشت. همچنین یک مسیر ارتقاء برای کنسول های نسل آخر به PS5 و Xbox Series X|S وجود دارد.

اگر قبلاً Star Wars Jedi: Survivor را روی رایانه شخصی بازی کرده اید یا قصد دارید در آن گیر کنید، یک به روز رسانی وجود دارد که در چند هفته آینده ارائه می شود. این به‌روزرسانی پیشرفت‌هایی را اضافه می‌کند که بازی را روان‌تر می‌کند و وفاداری گرافیکی بیشتری به آن می‌دهد. کنترل‌ها همچنین به‌روزرسانی می‌شوند، و همچنین برخی به‌روزرسانی‌های عمده کیفیت زندگی که در این به‌روزرسانی جدید قابل انتظار است.

در حال حاضر، ما نمی دانیم که این به روز رسانی شامل چه مواردی می شود، اما پس از اطلاع از این موضوع مطمئن خواهیم شد.

Star Wars Jedi: Survivor دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order است و کال کسیس باید دوباره به سفری جدید برود تا از گذشته تاریک و پنهان امپراتوری فرار کند. او از آن زمان در هنر خود پیشرفت کرده است و حتی به یک شوالیه جدی قوی تر از قبل تبدیل شده است. در این سفر، کال با دوستان قدیمی ملاقات می کند و همچنین در طول راه با افراد جدید دوست می شود. کال اکنون حتی به توانایی‌های بیشتری نسبت به او در Star Wars Jedi: Fallen Order دسترسی دارد، و همچنین راه‌های جدیدی برای عبور از زمین‌های سخت و راه‌های جدیدی برای کاوش در محیط‌ها وجود دارد.

star wars jedi survivor d8a8d8b1d8a7db8c d9bed984db8c d8a7d8b3d8aadb8cd8b4d986 4 d988 d8a7db8cdaa9d8b3 d8a8d8a7daa9d8b3 d988d8a7d986 d985db8c 66b27803636c4

Star Wars Jedi: Survivor به عنوان یکی از بهترین بازی‌های جنگ ستارگان در تمام دوران شناخته می‌شود. بررسی کنندگان همچنین می‌توانید بررسی ما را بخوانید تا افکار و احساسات ما را در مورد بازی.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا